Oto nadszedł kolejny etap zmagań w projekcie „Być jak Ignacy”. Czeka nas długi krok w przyszłość, bowiem uczniowie zostaną wdrożeni w niesamowity świat sztucznych inteligencji i wirtualnych światów.
Dlaczego tak trudno zbudować działającego robota? Kiedy powstała pierwsza komputerowa animacja? Co więcej, nauczą się lepiej i bezpieczniej korzystać z Internetu, i zyskujących niesłabnącą popularność narzędzi do animacji i programowania. Pani Grażyna Morga, we wsparciu dr Katarzyny Nowińskiej z Politechniki Śląskiej, wedle szczegółowo opracowanych scenariuszy zajęć, po raz kolejny podejmie się zadania obudzenia w młodych umysłach pasji tworzenia, która może okazać się niezbędna do przygotowania następnego zadania konkursowego. Jego tematem jest „wirtualna rzeczywistość i to, jak może pomóc w życiu”.
Zmagania na wysokim, ogólnopolskim poziomie motywują i zagrzewają do pracy naszych nieletnich adeptów i popularyzatorów edukacji ciekawej, nowatorskiej i przynoszącej wielce dalekowzroczne korzyści. Zapraszamy do szerzenia wiedzy i trzymania kciuków za naszych reprezentantów!
Kajetan Struski (uczeń klasy 8b)